Thursday, October 22, 2009

konvokesyen

salam... haha.. lama x update sbb tenet tmpt aku bengong.... so aku nak citer yang ari senin pada19/10 ari tu aku g uitm shah alam sempena konvokesyen awek aku... AWEK lagi.... jngn marah ea... x taw la nak letak aper..
so aku g ler uitm shah alam menaiki bas gagap (kkkl).... tp aku dah silap beli tiket bas... ada ker patut aku beli g kl... nak wat mcm maner... aku bukan selalu g kl @ shah alam... so aku sertakan beberapa gambar dia masa konvokesyen 2 yer....
nie gambar dia ngan family dia lepas abis jer penyampaian aper ntah kat dalam dewan 2...



nie plak gambar aku ngan family dia... dah jumpa abah dia kot... tapi nasib baik mak ngan bapak dia cool jek... aku rasa la mak bapak dia merestui perhubungan aku ngan dia kot...



last sekali gambar aku ngan dia... n untuk pengetahuan umum... bear yang besar 2 aku yang beli.... yang kecik 2 adik dia yang beli... jeles gak adik dia aku bagi akak dia bear pooh yang besar,... hahaha..

1 comment: