Tuesday, October 20, 2009

~My Family~


salam.. mula2 dlm blog nie aku nak kenal kan family aku... nie le family aku ... nie gambar raya 2 tahun lepas... aku ada sorg kakak n sorg abg(purple gelap).. aku nak ketiga dari 9 adik beradik..yang paling tinggi 2 adik aku... diulang adik aku... dia nie 2 tahun bawah aku... tapi tgg macam galah.... kalau kat utm aku nie standard je tinggi tapi kat umah aku ler paling pendek... haha..aku ada 3 org adik pmpn... yang mak aku pegang 2 paling kecik sekali...
kakak aku dah kawin n ada sorg anak... yang pakai baju itam 2 ang ipar aku... n confirm la yang baby dipegang 2 anak dia... kat bawah nie gambar terbaru adik pmpn aku yang paling kecik ngan ank buah aku...
cute kan budak 2 org nie... yang llk nama nabil n yang gurlz nama nurul ain syakira... pnjg btl nama dia...
so nie ler seba-sedikit fasal family aku... remember, Family comes first.....

No comments:

Post a Comment