Tuesday, October 20, 2009

~kenangan belajar~

masa aku sekolah menengah kat Sek. Men. Tek. Bukit Piatu (04/05)....

ada la sikit muka2 mat skema.... aku jadi pengawas n ajk asrama masa aku sekolah sini... masa sek kat sini aku x kenal erti rempit, citer 18sx n macam2 perkara kurang baik... haha.. kat sekolah nie aku boleh kata jadi budak baik kot... dah macam sekolah agama la katakan...

nie pulak masa aku kat matrikulasi johor (06/07)


jika korang perasan,, nie masa aku ngah serabai benar nak ambik gambar... dah le lama tgg... panas lak2.... nie jela gmbr yang untuk praktikum aku... nie pon masa sem 1... sem 2 plak ada 2-3 org yang dah kuar.... ada saper berminat ngan awek di dlm ini???

nie gambar yang latest pasal mmber aku iaitu budak2 SMV paling terbaik, terkacak, terhebat dan macam2 terlagi la... kat sini la kali kedua aku nampak semangat kekawanan yang palingok dalam hidup aku selain kat sekolah teknik...



nie yang candidato...


haha... nie la mmbr2 aku yang aku pernah ada sebagai teman blajo... tapi kalau korang perasan... ada 1 persamaan dalam semua gmbar kat atas ni.... budak kelas aku pmpn sikit bebenor... asyik laki laki n laki jer yang ramai... mayb 2 pasal la aku susah nak dapt awek kot... haha....

No comments:

Post a Comment