Friday, November 5, 2010

Perasaan!!!

Salam,,

dah lama gak aku x tulis blog nie... asyik copy past jer.. aku pon x taw la... semua yang aku wat sekarang nie dah x kena... sibuk study... masalah hati lagi... aku dah buat 1 keputusan yang paling sukar dalam hidup aku wat masa nie... aku pon x taw... mungkin sebab aku sayngkan dia... aku rasa kalau ini yang terbaik untuk dia... biarla aku dan dia sama 2 susah sekarang.. aku rasa aku x layak untuk dia,,, dia lagi layak untuk dapat yang lagi baik dari aku... so aku tetap tegas dengan keputusan aku.. aku x kan ubah walau apa pun yang terjadi...

Semuanya sebab aku lalai dengan duniawi... kerana kenikmatan yang sementara aku lakukan sesuatu yang akan aku bawa sampai mati.... aku pon x taw nak wat apa selain bagi keputusan yang menyakitkan hati kami berdua... aku harap dia dapat yang lagi baik dari aku... aku adalah manusia yang tidak dapat menunaikan janji aku...


Kepada NUR'ATIQAH BINTI ISMAIl,,

maafkan saya kalau saya ada buat salah dan silap... andai kata awak ditakdirkan untuk saya,,, tgg la saya di majlis kita... jika ada yang lebih baik... ambikla mereka kerana saya akan merasa bahagia jika awak gembira....

I luv n miss u a lot in my heart,,, but you deserve better than me.. someday you will understand why i do this to you... sorry....

1 comment: